-
Dostawa
Zakupiony towar wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży jest wysyłany wybranym przez Kupującego przewoźnikiem na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.
Koszt wysyłki zależny jest od wagi i wielkości przesyłki. Dokładny koszt wysyłki pojawi się w koszyku.
W chwili obecnej dostępne są następujące rodzaje wysyłek:
• Paczkomaty InPost
• Kurier InPost
• Kurier DPD
Wszystkie produkty w Sklepie oznaczone jako "dostępne" znajdują się fizycznie w naszym magazynie. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłane są w tym samym dniu.
Przewidywany czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
W sytuacji, gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najlepiej bezpośrednio skontaktować się z dostawcą usługi.
Dla przesyłek kurierskich z infolinią DPD pod numerami telefonów: 801 400 373 lub 22 577-55-55.
Dla przesyłek z Inpostu w tym Paczkomatowych z infolinią pod numerami telefonów: 801 400 100 (infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (infolinia dla telefonów komórkowych).
Można także skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta:
kontakt@zielonawyspasklep.pl
Satysfakcja gwarantowana
- Ekspresowa dostawa
- Solidnie zapakowana przesyłka
- Tylko ekologiczne materiały
- Bezpieczne płatności
- Wyłącznie naturalne produkty