• Dostawa

Zakupiony towar wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży jest wysyłany wybranym przez Kupującego przewoźnikiem na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.

Koszt wysyłki zależny jest od wagi i wielkości przesyłki. Dokładny koszt wysyłki pojawi się w koszyku.

W chwili obecnej dostępne są następujące rodzaje wysyłek:
      • Paczkomaty InPost

      • Kurier InPost

      • Kurier DPD

Wszystkie produkty w Sklepie oznaczone jako "dostępne" znajdują się fizycznie w naszym magazynie. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłane są w tym samym dniu. 

Przewidywany czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

W sytuacji, gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najlepiej bezpośrednio skontaktować się z dostawcą usługi.

Dla przesyłek kurierskich z infolinią DPD pod numerami telefonów: 801 400 373 lub 22 577-55-55.
Dla przesyłek z Inpostu w tym Paczkomatowych z infolinią pod numerami telefonów: 801 400 100 (infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (infolinia dla telefonów komórkowych).

Można także skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta: 
kontakt@zielonawyspasklep.pl

Satysfakcja gwarantowana

- Ekspresowa dostawa
- Solidnie zapakowana przesyłka
- Tylko ekologiczne materiały 
- Bezpieczne płatności
- Wyłącznie naturalne produkty

  • Sklep zamknięty

PRZERWA TECHNICZNA